Niebanalne dodatki do wnętrz, tworzone przez polskich projektantów.
Zapisz się do newslettera!
ZAPISZ SIĘ
Naciskając “Zapisz się”, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Atelio Martyna Szulist (ul. Jarzębinowa 11-13, 78-500 Drawsko Pomorskie) powyższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od Atelio Martyna Szulist
NEWSLETTER
Zakupy na Atelio
01
Od kogo kupuję na Atelio?
Na Atelio kupujesz bezpośrednio od projektanta lub rękodzielnika, który wystawia swoje oferty w sklepie umieszczonym na naszej stronie. Atelio nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży produktów zamieszczonych na tej platformie, więc wszelkie pytania o produkty, należy kierować bezpośrednio do artystów-sprzedawców.
02
W jaki sposób mogę kupić coś na Atelio?
Sposób zakupów nie różni się niczym w porównaniu z tradycyjnymi sklepami internetowymi. Aby dokonać zakupu, należy się zarejestrować, dodać wybrany przedmiot do koszyka oraz dokonać płatności.
03
Czy za przesyłkę kilku przedmiotów zapłacę tylko raz?
Tak, jeśli robisz zakupy u jednego sprzedawcy. W momencie, gdy kupisz coś u kilku artystów, za każdą przesyłkę będziesz musiał zapłacić osobno. Aktualnie wiele sklepów oferuje opcję darmowej wysyłki, z której również warto skorzystać.
04
Jak wygląda sposób płatności, gdy kupuję u kilku sprzedawców jednocześnie?
Robiąc zakupy w kilku sklepach na raz, zapłacisz za wszystko jednym kliknięciem, bowiem nasz system płatności został zaprojektowany w ten sposób, że automatycznie rozdziela pieniądze między sprzedawców i serwis Atelio
05
Jak mogę skontaktować się ze sprzedawcą?
Chcąc skontaktować się ze sprzedawcą, musisz wejść na jego profil i kliknąć „Pytanie do sprzedawcy”. Następnie zostaniesz poproszony o wpisanie wiadomości i swoich danych. Po kliknięciu „Wyślij”, sprzedawca otrzyma Twoje pytanie na podany przez niego adres e-mail.
06
Czy mogę zmienić adres wysyłki?
Podczas realizacji każdego zamówienia, zostaniesz poproszony o potwierdzenie swoich danych do wysyłki, które jednocześnie każdorazowo możesz zmienić.
07
Czy mogę ocenić zamówienie?
Każde z zamówień możesz ocenić po zakończonej transakcji. Dobrze jest to robić, by inni klienci wiedzieli od kogo warto kupować lub w razie problemów – kogo powinniśmy zablokować.
08
Nie otrzymałem zamówienia. Co powinienem zrobić?
Jeżeli po dokonaniu wpłaty, nie otrzymałeś zamówienia w określonym wcześniej terminie, koniecznie skontaktuj się ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia. Natomiast jeśli ze strony sprzedawcy nie będzie odpowiedzi, napisz do nas na adres e-mail: kontakt@atelio.pl i podaj szczegóły niezrealizowanego zamówienia.
Używamy plików cookie. Proszę zapoznać się z naszą Polityką prywatności pod adresem: Polityka Prywatności. Odwiedzając naszą stronę internetową lub zamawiając usługi w tym serwisie akceptujesz naszą Politykę prywatności i zgadzasz się na umieszczenie naszych cookies.
Zamknij