Niebanalne dodatki do wnętrz, tworzone przez polskich projektantów.
Zapisz się do newslettera!
ZAPISZ SIĘ
Naciskając “Zapisz się”, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Atelio Martyna Szulist (ul. Jarzębinowa 11-13, 78-500 Drawsko Pomorskie) powyższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od Atelio Martyna Szulist
NEWSLETTER
Pytania i odpowiedzi
01
Czym jest Atelio?
Atelio to portal, na którym artyści sprzedają swoje autorskie meble, dekoracje oraz dodatki do wnętrz. Wszystkie produkty tworzone są z pasją i sercem, zarówno przez hobbystów, jak i profesjonalistów. Nie musisz już szukać dodatków do wnętrz na różnych portalach – tutaj masz je w jednym miejscu.
02
W jaki sposób mogę się zarejestrować na Atelio?
Aby zarejestrować się na Atelio, należy kliknąć opcję „Moje konto”, znajdującą się w prawym górnym rogu. Można zarejestrować się w sposób tradycyjny, czyli wypełniając formularz lub przy pomocy swojego konta na Facebooku.
03
Czy każdy może sprzedawać na Atelio?
I tak i nie. Na Atelio mogą sprzedawać osoby, które tworzą oryginalne elementy wyposażenia i dekoracji wnętrz, a przy tym potrafią doskonale zaprezentować swoje oferty w formie dobrych zdjęć. Każde zgłoszenie nowego sklepu przechodzi odpowiednią weryfikację.
04
Czy każdy może kupować na Atelio?
Osoby niepełnoletnie powinny korzystać z konta na Atelio wyłącznie pod nadzorem opiekuna.
05
W jaki sposób mogę znaleźć przedmioty na Atelio?
Na górze strony znajduje się menu, z którego możesz wybrać odpowiadającą Ci kategorię produktów. Jeśli jednak nie wiesz, w jakiej kategorii możesz znaleźć poszukiwany przedmiot, skorzystaj z wyszukiwarki, znajdującej się w prawym górnym rogu strony.
06
Co oznacza opcja „Dodaj do schowka?”
Do schowka możesz dodać przedmioty, które niekoniecznie jesteś w tym momencie w stanie kupić lub chcesz porównać z innymi i mieć je w jednym miejscu. Dodanie do schowka nie wiąże się bezpośrednio z zakupem, więc możesz to robić bez ograniczeń.
07
Po co oceniać zamówienie?
Oceny są pomocne w wyborze odpowiedniego sprzedawcy przez klientów. Sklep, który ma same pozytywne opinie, przyciąga nowych kupujących bardziej, niż ten, który nie ma ich wcale. Wystawienie oceny można również traktować jako podziękowanie sprzedawcy za udaną transakcję. Nie zajmuje to dużo czasu, a jest bardzo przydatne.
08
Czym jest newsletter?
Newsletter to mail, w którym wysyłamy Ci porcję nowości i inspiracji, na które warto zwrócić uwagę. Ponadto informujemy w nim o wszelkich promocjach, akcjach ciekawych artystach itp.
09
Co zrobić, gdy zapomnę hasła?
Jeśli zdarzy Ci się zapomnieć hasła do naszego serwisu, postępuj następująco: kliknij „Moje konto” > „Nie pamiętasz hasła?” i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie monitora.
10
Czy mogę zmienić moją nazwę użytkownika?
Nazwa użytkownika nie podlega zmianie, dlatego ważne jest, by podczas zakładania konta, dokładnie ją przemyśleć.
11
W jaki sposób usunąć konto na Atelio?
Konto można usunąć, pisząc do nas z adresu podanego podczas rejestracji na maila: kontakt@atelio.pl
Używamy plików cookie. Proszę zapoznać się z naszą Polityką prywatności pod adresem: Polityka Prywatności. Odwiedzając naszą stronę internetową lub zamawiając usługi w tym serwisie akceptujesz naszą Politykę prywatności i zgadzasz się na umieszczenie naszych cookies.
Zamknij